Vagtfirma København - Vagtselskab der skaber tryghed



Døgnåbent vagtfirma i København - ring 24201101

Ring akut efter en vagt, vi løser vagtopgaver i København og omegn hele døgnet - ring 24 20 11 01.

• Vagter til den offentlige sektor, virksomheder, boligforeninger, ambassader, byggepladser, gymnasier
og institutioner.



24 timers vagtberedskab i København - Valby - Amager

Vi har 24 timers vagtberedskab som rykker ud hele døgnet til erhvervskunder, boligforeninger,
ambassader og kunder indenfor den offentlige sektor. Behovet for en vagt opstår ofte akut og
på alle tider af døgnet.
Derfor sidder vi klar hele døgnet til, at levere både uniformerede og civile vagter. Vores civile
vagter
arbejder ofte på institutioner/plejehjem/bosteder og hos hjemmeplejen hvor vi håndterer
konflikter og griber hurtigt ind ved en akut opstået trussel, f.eks. hvis en borger bliver truende
eller udadreagerende.

Vores uniformerede vagter kan indsættes på opgaver hvor det har en præventiv effekt,
at vagten er uniformeret. Den uniformerede vagt skaber tryghed overfor personalet og kan
desuden gribe ind ved akut opståede trusler samt tilkalde politiet og andre myndigheder.
Den uniformerede vagt kan også etablere adgangskontrol, låse døre og lukke vinduer
samt køre ud til bygninger hvor alarmen er aktiveret.

Responstid ved akutopgaver: 1-3 timer.

Dækningsområde: København, Frederiksberg, Amager, Valby og omegn.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Cookies: Denne hjemmeside anvender kun cookies til tekniske nødvendige formål, hjemmesiden anvender ikke tredjeparts cookies og vores statistikcookies registrerer ikke din ip-adresse, og kræver derfor ikke dit samtykke.


Autoriseret vagtselskab

Dansk Sikkerhedsvagt er et autoriseret vagtselskab. Vælg altid et autoriseret vagtselskab,
da det er din garanti for at vagtopgaverne løses af uddannede og sikkerhedsgodkendte vagter.

En autoriseret vagt er sikkerhedsgodkendt af Rigspolitiet og uddannet indenfor konflikthåndtering,
brandbekæmpelse, selvforsvar, security awareness og gældende lovgivning.

For at se en kopi af vores autorisation klik her.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til plejehjem, hjemmeplejen, botilbud, bosteder
og psykiatriske afdelinger

Vi leverer uniformerede og civile sikkerhedsvagter til bosteder, hjemmeplejen og psykiatrien.

Vores vagter har ud over deres vagtuddannelse og lange erfaring i vagtbranchen gennemført kurser
indenfor aggressionshåndtering, voldshåndtering, konflikthåndtering, selvforsvar og jura (service- og
psykiatriloven).

Vores vagter har altid en rolig og konfliktnedtrappende adfærd, og reagerer altid hurtigt i konflikt-
situationer - og skaber sikkerhed og tryghed for personale og borgere.

Håndtering af konflikter med pårørende

Bosteder, plejehjem og hjemmeplejen kan opleve konflikter med truende pårørende som kan være
så svære at håndtere at det kræver assistance fra et professionelt sikkerhedsfirma.
Vores vagter sikrer at den pårørende har et minimum eller slet ingen kontakt med personalet, samt
at den pårørende enten er i borgerens bolig eller mandsopdækkes/overvåges i fællesarealet og hvis
adfærden bliver truende eller konfliktskabende, at vedkommende så følges ud af plejehjemmet eller
at politiet tilkaldes såfremt vagtpersonalets instruktioner ikke bliver fulgt.

Denne vagtydelse leveres også til hjemmeplejen som kommer i private hjem med misbrugsproblematikker
og psykisk sygdom, hvor personalets sikkerhed og tryghed kan være truet.
Vagtpersonalet sikrer at hjemmeplejepersonalet kan arbejde under trygge forhold og holde fokus på
deres arbejdsopgaver. Vagtpersonalet vil afskærme hjemmeplejepersonalet fra konfliktsituationer og
sikre at personalet straks kan forlader hjemmet inden deres sikkerhed bliver truet. Vagtpersonalet
arbejder både proaktivt på at undgå konfliktsituationer samt griber ind ved akutopståede konflikter.

Responstid ved akutopgaver: 1-3 timer.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Udvalgte referencer indenfor dette segment:





Vagter til byggepladser (Vagtservice Nørrebro, Østerbro,
Amager og Frederiksberg)

Kriminelle tiltrækkes ofte af byggepladser da de er øde om natten, og indeholder store værdier.
Derfor kan det være en god investering at hyre en vagt ind fra Dansk Sikkerhedsvagt. Vores vagter
kan registrere hvilke håndværkere der er til stede ved vagtens start og foretage lukkerunde efter
sidste håndværker har forladt pladsen. Herefter vil vagten føre opsyn med byggepladsen resten af
natten, og sørge for at uvedkommende ikke får adgang til pladsen. Vagten reagerer selvfølgelig
også hvis der skulle opstå vandskaber og lign. episoder som kan vokse i omfang eller forsinke
byggeriet hvis ikke der straks reageres.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til kommunale vagtopgaver i København og omegn

Vi leverer professionelle og autoriserede vagter til kommuner der er udsat for en trussel eller
sikkerhedsrisiko. Vi kan levere enten civile eller uniformerede vagter til rådhuse, jobcentre,
familieafdelinger, forsyningsanlæg, bosteder og plejehjem. Behovet for en vagt kan opstå akut eller
benyttes som en fast præventiv indsats på en eller flere lokationer efter behov indtil sikkerheds-
risikoen er forsvundet og det trygge arbejdsmiljø er genoprettet.

Kommunens medarbejdere eller borgere kan blive udsat for trusler, krænkelser eller vold fra stressede,
psykisk- eller fysisk syge borgere med lav impulskontrol og frustrationsniveau. Vores sikkerhedsvagter
kan hurtigt gribe ind og håndtere konflikter og forhindre farlige situationer i at opstå, da vores vagt-
personale er uddannet indenfor konflikthåndtering, pædagogik og selvforsvar.

Vagtpersonalets tilstedeværelse vil genoprette sikkerheden og trygheden for alle udsatte medarbejdere og
borgere på den pågældende lokalitet. Vi påtager os både korte og længerevarende opgaver og har mandskab nok
til også at kunne håndtere 24 timers vagtdækning på bosteder, plejehjem og andre døgninstitutioner i kommunen.

Hvis kommunen står overfor en meget udadreagerende borger bør I altid hyre to sikkerhedsvagter til at løse opgaven.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og grundejerforeninger

Indbrud, hærværk, hashrygning/salg og uroskabende adfærd skaber utryghed og mistrivsel
hos de øvrige beboere og derfor foretager vi sikkerhedsrunderinger for boligselskaber og
grundejerforeninger som er udsat for dette. Vi kan rundere på privat område, i opgange,
kælderrum osv.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Udvalgte referencer:



Bevogtning af udstyr (vagtfirmaer København)

Vi bevogter alle former for udstyr:

• Telte med udstyr
• Maskiner
• Byggematerialer
• Elektronisk udstyr
• Hårde hvidevarer
• Inventar
• Råvarer
• Lagerhaller
• Lastbiler, OB vogne og værditransporter
• Fly
• Bygninger
• Messer
• Militæranlæg
• Heste

Vi leverer også:

• Brandvagt

24 timers akutberedskab - København
Ofte kan vi påtage os bevogtningsopgaver med kort varsel - og har 24 timers vagtberedskab.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Adgangskontrol

Behovet for manuel adgangskontrol kan opstå i virksomheder og til events hvis virksomheden
ønsker at sikre sig at uvedkommende ikke får adgang til virksomheden grundet svigtende mekanisk
sikring eller ved tyveri af nøgler eller adgangskort - eller hvis virksomheden er udsat for en
akutopstået trussel eller sikkerhedsbrist.

Behovet for adgangskontrol kan også opstå hos medicinalvirksomheder, teleselskaber og IT virksomheder
som midlertidigt eller permanent har behov for, at sikre deres værdier og følsomme oplysninger mod
uautoriseret adgang/tyveri eller for at begrænse adgangen her til.

Adgangskontrollen kan foretages fra 6 til 24 timer i døgnet.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til parkeringshuse og p-kældre

Tryghed og sikkerhed i parkeringshuse og p-kældre er altafgørende for kundernes
tilfredshed og ønske om at benytte stedet fremadrettet. Vi sørger for sikkerhed,
tryghed, opsyn, hjælp og vejledning til stedets brugere - samt for bortvisning af
uønskede-, hjemløse og mistænkelige personer.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Patruljering, alarmkørsel og tilsyn

Lukkerunde af skoler, virksomheder, institutioner, butikker og kommunale
ejendomme. Tilsyn, opsyn og reaktion på alarmer udføres af professionelle
sikkerhedsvagter. Vi kan også bevogte udstyr eller tilkaldes hvis en port
ikke kan lukke eller alarmsystemet ikke kan tilkobles.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter til mediebranchen

Vi løser mange forskellige sikkerhedsopgaver for mediebranchen, f.eks. beskyttelse af tv hold, afspærring,
bevogtning af udstyr, adgangskontrol, beskyttelse af kendte mennesker og bevogtning af OB vogne.

Vores vagter beskytter jeres medarbejdere og værdier imod enhver risiko.

Referencer: TV2 ZULU, DR, TV3 Sport, Strong production, Zentropa, Metronome, Warner Brothers m.fl.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Ambassade- og diplomatsikkerhed

Vi leverer servicemindede og højt kvalificerede sikkerhedsvagter til ambassader
og diplomater i hele Danmark. Vores diplomatafdeling kan stå for ambassade-
sikkerheden, eventsikkerheden, personbeskyttelse og tilsyn/bevogtning af
diplomatboliger mv.

Kontakt os hvis I ønsker et højt sikkerheds- og serviceniveau.

Døgnåben reception:
Tlf.: 32 10 50 10 / 24 20 11 01

Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Centervagt og butiksvagt

Vi kan levere erfarne servicevagter til butikker og butikscentre. Vagtens opgaver
kan være mangeartede, f.eks. rundering, vagt ved ind/udgang, bemande video-
overvågningscentral, sørge for at flugtveje er frie, vise kunder vej til toiletter
og andre faciliteter, pågribe butikstyve, svindforebyggende indsatser, administration
af butikscenterets regler, administration af nøgler, oplåsning/aflåsning af butikken mv.

Vores vagter er altid høflige, velsoignerede og pænt påklædt.

Butiksdetektiver

Vi kan levere erfarne butiksdetektiver der fører opsyn med kunder med mistænkelig adfærd.
Butikstyve tilbageholdes og politianmeldes så forretningens værdier sikres og svind reduceres.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagter / dørmænd til gymnasiefester og handelsskoler (KBH)

Vores vagter sørger for at kun skolens elever kommer ind til festen ved etablering af adgangskontrol ved indgangen.
Herefter kan eleverne blive visiteret hvilket sikrer skolens omsætning i baren.
Vagter i festsalen sikrer at eleverne ikke kommer til skade og at optræk til slåskamp håndteres på en professional måde.
Vagter ved branddøre og yderdøre sikrer at uvedkommende ikke bliver lukket ind til festen eller kravler over hegnet i
skolegården i løbet af aftenen.

Alle vores vagter er førstehjælpsuddannede. Mod et ekstra tillæg kan vi medtage akuttaske med førstehjælpsudstyr.

BRANDVAGT
Vi kan også levere brandvagter såfremt skolens ABA anlæg frakobles under festen. Brandvagten sikrer at brandvejene er frie
og at der ikke ryges på skolens toiletter samt at levende ild ikke forekommer (f.eks. tændte stearinglys mv.).

Referencer: Nørrebro gymnasium, Falkonergården gymnasium, Frederiksberg HF, DTU m.fl.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Uddannede førstehjælpere og akutbehandlere

Vi kan leverer uddannede førstehjælpere og akutbehandlere til gymnasiefester, handelsskolefester,
folkeskoler, højskolefester, events, koncerter, sportsbegivenheder og firmafester.

Med førstehjælpere fra Dansk Sikkerhedsvagt kan I tilbyde sikkerhed og tryghed ved
uheld og ulykker til jeres elever, medarbejdere og gæster.

Vi kan oprette en fuld førstehjælpsvagt med udstyr hvor vi tager os af alle typer af skader.

I bør stille et centralplaceret lokale til rådighed med borde, stole og adgang til toilet og
vand. Så kan vi levere personalet og udstyret.

Vores førstehjælpere udfylder en førstehjælpsrapport efter hver behandling, så I får fuldt
overblik over alle hændelser og behandlinger.

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Bestil en brandvagt - København & Amager

Vi kan levere brandvagter som er uddannet i brandslukningsteknik.
Brandvagten overvåger brandsikkerheden og sikrer at flugtveje er frie
og at brandslukningsudstyret er tilgængeligt. Vi leverer brandvagter til
alle typer af opgaver herunder events, gymnasiefester, i virksomheder,
på byggepladser, ved overnatning på skoler og i haller - samt hvor der arbejdes
med flammer, gnister og brandfarlig opvarmning. Det kan f.eks. være i
forbindelse med tagdækning, svejsning, skærebrænding og andet varmeudviklende
værktøj. Brandvagten sikrer at vildfarne gnister, gløder eller flammer er under
kontrol og slukkes hurtigt.

Gode råd i forbindelse med varmt arbejde:

• De fleste forsikringsselskaber stiller krav til, at brandvagten
skal være tilstede fra start til mindst 60 minutter efter varmt arbejdes ophør.
Ved varmt arbejde i fredede og bevaringsværdige bygninger er kravet dog 120 minutter
efter arbejdets ophør.

• Undgå varmt arbejde i nærheden af halm, brandfarlige væsker eller andet let
antændeligt materiale. Hvis arbejdet skal foregå dér, så sørg for at afskærme eller
afdække med f.eks. mineraluld eller en svært antændelig presenning.

• Sørg for at arbejdsstedet er ryddet og frit for støv.

• Flyt alle brandbare materialer minimum 10 meter væk fra dér, hvor det varme arbejde udføres.

• Beskyt og sørg for at tætne huller og revner ved f.eks. rørgennemføring eller andet brandbart materiale.

• Håndildslukkere skal være ved arbejdsstedet. Slangevindere skal være rullet ud og vandfyldte.

• Der må ikke være afstand på mere end 25 m. i samme niveau mellem igangværende varmt arbejde og klargjort brandslukningsudstyr.

Husk, at varmt arbejde altid skal udføres i henhold til Brandteknisk Vejledning nr. 10. Læs mere hos DBI.DK

Vi er et større vagtfirma som kan håndtere komplekse opgaver, såsom akutopståede opgaver
samt opgaver som kræver 24 timers bevogtning.


Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Vagtselskab Frederiksberg & Valby

Vi dækker også Frederiksberg, Valby og omegn:

• Sikkerhedsvagt
• Dørmænd
• Butiksvagt
• Sikkerhedsrunderinger
• Lukkerunde
• Byggepladsvagt
• Beskyttelse af offentligt ansatte
• Håndtering af truende borgere
• Adgangskontrol
• Bevogtning af udstyr og værdier
• Ad hoc opgaver

Kontakt os:
Tlf. 24 20 11 01 • 32 10 50 10.
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk



Artikel: Nedbringer et alarmsystem risikoen for indbrud ?

Forbrugerrådet Tænk har igennem flere artikler afdækket om et
alarmsystem nedsætter risikoen for at blive udsat for indbrud,
som flere store alarmselskaber har påstået i deres markedsføring.

Forbrugerrådet Tænk og Det Kriminalpræventive Råd er kommet frem til
at der ikke er nogle uafhængige undersøger der med sikkerhed kan bevise
om husstande med en tyverialarm er udsat for færre indbrud end husstande
uden en tyverialarm. i 2023 var risikoen for at få indbrud på 0,5 % uanset
om du havde en tyverialarm installeret eller ej. For en del år siden hvor
risikoen for, at få indbrud var på 2 % markedsførte et alarmselskab sig med:
"Risikoen for at få indbrud er kun på 2 % hvis du har en tyverialarm". Men
sandheden var, at risikoen også var på 2 % hvis man ikke havde en tyverialarm.

Et andet alarmselskab blev i 2019 kritiseret for at påstå at deres alarm-
systemer reducerede risikoen for indbrud med 73 procent. I den forbindelse
udtalte Det Kriminalpræventive Råd: "Det er ikke, fordi vi nødvendigvis
kan afvise det eller be- eller afkræfte, at alarmer har en effekt. Der er
bare ikke nogen solide studier, der kan sige, at alarmer virker afskrækkende
på indbrudstyve".

Vagtchef Kim H. Larsen fra Dansk Sikkerhedsvagt udtaler: Som vagt
igennem 19 år er min personlige erfaring, at virksomheder og private
hjem ikke kan være sikre på at få en lavere risiko for indbrud alene
fordi de installerer en tyverialarm. Hvis risikoen skal nedsættes bør
man også installere mekanisk sikring, indbrudssikre vinduer og døre
samt udvendigt lys med bevægelsessensor som sikrer at tyven ikke
kan gemme sig eller bryde lydløst ind.
Der er flere fordele ved at have en tyverialarm påpeger han:
"Jeg har set mange indbrud hvor tyven kun har brudt en dør eller et
vindue op og straks herefter er løbet fra området fordi alarmens
sirene er blevet aktiveret ved opbruddet. Indbrudstyven løber ofte med
det samme når sirenen er monteret over den opbrudte dør eller i samme
rum som tyven bryder ind i.
Mange indbrudstyve bliver overrasket og stressede når de føler sig afsløret.
Det er trods alt bedre at komme hjem til en opbrudt dør end et gennemrodet hjem.
Man skal også huske på, at selv om ens indboforsikring kan dække tabet
af materielle ting, så kan forsikringen ikke dække tabet af genstande med
affektionsværdi eller savnet af et kæledyr der bliver stjålet. En vagt
kommer typisk frem til et indbrud efter ca. 10-40 minutter, og så er
indbrudstyven næsten altid væk, da et indbrud normalt gennemføres på
mindre end fem minutter i boliger med et alarmsystem. Indbrudstyve har
fortalt at de altid afslutter indbrud hurtigere i boliger med en alarm
end i boliger uden en alarm, det oplyser Det Kriminalpræventive råd.
Det er derfor sjældent at vagtpersonalet tilbageholder indbrudstyven
på fersk gerning, men det er stadig vigtigt at der kommer en vagt, da
husstande uden en tyverialarm kan blive udsat for at indbrudstyvene
ubemærket bliver i boligen i flere timer eller dage for at feste,
udøve hærværk og overnatte i ens hjem, sommerhus eller virksomhed.
De scenarier undgår man med en tyverialarm der er opkoblet til et
vagtselskab.

Vagtens opgave ved et indbrud er også at begrænse vandskade og ilds-
påsættelse samt rekvirere låsesmed og glarmester hvis døren er brudt op
eller et vindue er knust. Desuden vil vagtpersonalet altid tilkoble alarm-
anlægget inden afgang, så alarmen aktiveres igen, hvis et nyt indbrud
indtræffer.

Hvis man er ude at rejse eller ens virksomhed er lukket i flere dage, så
kan det være en god ide at bestille vagttilsyn, hvor et vagtfirma fører
opsyn med ens bolig eller virksomhed på forskellige tidspunkter af døgnet.
Indbrudstyve bryder sig nemlig ikke om at bryde ind i bygninger som er under
opsyn fra naboer og vagtselskaber. Det nedsætter risikoen for indbrud med
op til 26% hvis der løbende bliver holdt øje med en bygning, skriver Det
Kriminalpræventive Råd på deres hjemmeside under Baggrundsviden om
indbrud
.

Private hjem der har haft indbrud én gang har efterfølgende fem gange større
risiko for et nyt indbrud. Årsagen til at tyven ofte kommer tilbage igen er,
at når forsikringssummen er udbetalt så vil ejeren købe helt nye og bedre
produkter end dem der var i hjemmet/virksomheden inden indbruddet.

Ifølge Det Kriminalpræventive råd er risikoen for indbrud i en villa
ca. 3,5 gange større end hvis man bor i lejlighed. Det skyldes flere
faktorer. Risikoen for at blive opdaget i en villa er mindre, fordi der
er længere afstand til naboerne og der er typisk et stakit eller en hæk,
som tyven kan skjule sig bag.

© Copyright Dansk Sikkerhedsvagt.

Kontakt os:

Kim Henrik Larsen
Kim H. Larsen
Sikkerhedschef
Tlf. 31 15 00 90
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Ledige stillinger

Vi søger vagter der har gennemført og bestået Grundlæggende vagt eller dørmandsuddannelsen.
og som har ren straffeattest samt en professionel indstilling til sikkerhedsarbejde.

Du skal være fleksibel, grundig og seriøs for at kunne varetage et job hos vores kunder.

Lige nu søger vi:
• Vikarer der kan tage 1-6 vagter om måneden (med eller uden hund).
• Du skal kunne påtage dig vagter i hele Københavns kommune samt hele Amager.
• Du skal være indstillet på også at tage akutvagter, hvor vi ringer dig
op uden varsel og beder dig om at møde om 1 time på fridage. Sikkerhedsbranchen
er en branche hvor kunderne bestiller os når de oplever akutopståede situationer
såsom trusler, indbrud eller overfald, hvilket du skal være indstillet på.
• Du skal kunne arbejde hver 2. weekend.
• Det er vigtigt at du er psykisk og fysisk robust og kan håndtere trusler
og aggressive personer uden at overreagere eller fryse af frygt.
• Du skal være følelsesmæssig stabil. Hvis kunden bliver oprevet eller utryg skal du kunne
forholde dig følelsesmæssigt stabil og ikke lade dig rive med men have fokus på at løse
opgaven fagligt.
• Du skal have en høj faglighed hvor du går op i, at være en god kollega og medarbejder.
• Du skal være interesseret i at udvikle dig personligt og fagligt samt være nysgerrig.
• Tobaksrygning og snus i arbejdstiden er ikke tilladt.
• Du skal være yderst mødestabil og møder altid til tiden.

Brandvagter søges:
• Er du uddannet brandvagt hos DBI ? Så send dit kursusbevis til os sammen med en kort ansøgning.

Send din ansøgning til:
Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk

Vedlæg:
• Vagtbevis eller dørmandsbevis
• CV
• Samtykkeerklæring (printes og underskrives her)
• Frisk straffeattest (bestilles her)




Døgnåben reception:
Tlf.: 24 20 11 01 32 10 50 10

Mail: web@dansk-sikkerhedsvagt.dk


Dette er en underside af Dansk Sikkerhedsvagt
For en fuld præsentation af vores vagtfirma, klik her:

http://www.dansk-sikkerhedsvagt.dk
Vagtfirma København - Dansk Sikkerhedsvagt - Tryghedsskabende vagtservice i København og Frederiksberg, Vagtfirma Valby, Østerbro, Vagtfirma Nørrebro, Vagtfirma Vesterbro, Vagtselskaber Nørrebro, Vagtfirma Østerbro, Vagtfirma Amager, Alarmselskaber Kastrup, Vagtfirma Dragør, Vagtfirma Tårnby, Vagtfirma Amagerbro, Tyverialarm, Professionel konflikthåndtering, Brandvagt KBH, Brandvagt København, Vagtberedskab, Sikkerhedsvagter offentligt ansatte, kommune vagt, kommunal vagt. DAGENS TAGS Sikkerhedsvagt København - Brandvagt København - Vagtselskaber - Sikkerhed - DR Danmarks Radio København - TV2 København - Vagtservice - Vagt og Sikkerhedsbranchen København og Frederiksberg - Vagtfirma Amager Vagt Kastrup - Sikkerhedsvagt - Fast vagt plejehjem udadreagerende borgere KBH - Vagtfirma bosted KBH - Brandvagt folkeskole København - Brandvagt KBH